Керівники гуртків СЮН успішно працюють над реалізацією таких проектів:
НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНА ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖКА «ДИВНЕ ПОРЯД»
Стежка в лісі - найкраща книга природи,
яку мені доводилось читати.
М.М.Пришвін
Мета екологічного проекту:
· Створення на навчально – екологічній стежці «Дивне поряд» нових оглядових об’єктів;
· Залучення до створення оглядових об’єктів керівників гуртків Станції юних натуралістів та інших позашкільних навчальних закладів міста,
вчителів біології, географії загальноосвітніх навчальних закладів;
· Проведення науково – дослідницької роботи;
· Пропаганда природоохоронної – пропагандистської роботи;
· Активізація пізнавальної діяльності вихованців;
· Формування екологічної етики, культури що спрямовані на розв’язання екологічних проблем;
· Виховання бережливого ставлення до природи рідного краю;
· Спілкування з природою.
"ЧИСТА ВОДОЙМА - ЗАПОРУКА ЗДОРОВ*Я"
Великим пророком був М.В.Ломоносов, коли ще в 1751р.,
на світанку сучасної хімії, говорив: "Широко простягає хімія руки свої у справи людські…”
Минули віки, а слова ці не втратили свого змісту.
В основі даного проекту:
Сприяти формуванню життєвої філософії вихованців по відношенню до води;
Розвитку пізнавальних навичок учнів, про воду - як основу людського життя, та запоруці здоров*ю;
Розширенню знань вихованців про життєву силу води, її цілющі властивості;
Ознайомлення с джерелами води - поширенню в природі;
Розвиток творчих здібностей, фантазії, бережливості - виховання культури вживання води.
"ЛАТАТТЯ БІЛЕ"
Латаття біле слов'яни називали "одолень-травою"
Її породила сира земля з живою водою,
тому що однакова в неї сила на водяницю -
нечисту силу у воді, і на поляницю - нечисту силу в полі.
Сподівалися, що обереже одолень-трава від різних бід і тому,
збираючись в далеку дорогу, брали її з собою і носили на шиї як амулет.
Мета екологічного проекту:
· Навчити юннатів вести фенологічні спостереження за видовим складом рослин прісних водойм та прибережних смуг;
· Сприяти активізації екологічного виховання та більш широкого залучення школярів до екологічного проекту;
· Розширити та поглибити знання гуртківців з біології, екології, географії рослин прісних водойм;
· Виховувати у юннатів любов до рідного краю, дбайливого ставлення до природи, щоб зберегти її для майбутніх поколінь.